داغون داغونم

عشقی ک همیشه تو یادمه

واسه عشقم سعید

داغون داغونم

  

 

        از هرچی اسم فاطمه ست متنفرم

 

 تحمل دوریتو ندارم

 

           الان ک فک میکنم ب جای من از صبح ب اون اس میدی ب اون

 

میگی عشقم عمرم نفسم میخوام بمیرم

 

جوادم از دستم گرفتن تو هم همین طور راحت از دستم گرفتنت دیگه هیچی

 

ندارم تنهای تنهام

 

شبا با حرفی اون میخوابی ب اون فکر میکنی

 

           تموم زندگیت میشه فاطمه منو راحت فراموش میکنی

 

حتی دیشب گفتی شماره هامو پاک کن بهشون

 

نزنگ

 

              میدونی با حرفت خورد خورد شدم

 

جدی جدی جامو گرفته چون دفعه قبل نگفتی

 

نزنگ حالا میگی حذفشون کنم

 

                     

                      خیلی نامرد شدی

 

 



نظرات شما عزیزان:

Avril
ساعت17:19---28 دی 1391
بمییییییرم برات آجی دستوربدی اون فاطمه روجزغاله میکنم
پاسخ: نه بابا.گناه داره عزیزم من خودم هستم کبابش میکنم هههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,ساعت 11:17  توسط لوس(شراره)